lördag, oktober 07, 2006

Lördag med räkfrossa -uppdaterat

Maten
Frukost:
lätt vaniljyoghurt + flingor + grovt osötat bröd + kalkon
Lunch: Fiskburgare, dressing på lätt creme fraiche, två fk. bröd + sallad
Kvällsmat: Räkmacka på nybakat dinkelbröd + likadan dressing som till lunch


Träningen
Stegräkning: 9.500 (totalt: -52.150)
Sidböj: 100 (-400)
Rumplyft: 150 (-250)
Situps: 125 (-325)

- En dag med både det ena och det andra från havet. Gott, gott! Känner mig ganska nöjd med dagen trots att jag inte gjort någon form av träning. Jag har i allafall motstått suget att köpa choklad och undvek majonäsen på räkmackan... trots att jag ställt fram det på bordet. Är ju dock ett par timmar kvar på dagen men just nu är jag så mätt så jag tvivlar på att jag kommer bli sugen på något mer innan jag kryper ner i sängen. Men jag måste försöka sätta igång med mina övningar nu...

Uppdatering 00.10
Dags att krypa ner och läsa lite. Tog igen lite lite övningar men imorgon måste det bli mer! Annars får jag avstå från första belöningen när den nu blir...
Sov så gott!

Inga kommentarer: