fredag, oktober 27, 2006

Fredag

Maten
Frukost:
grönt te + två hemmabakade frukostfrallor
Lunch: Lätt potatissallad (7,5%) + hemmagjorda köttbullar + marinerad stekt lök
Mellanmål 1: Ett päron
Mellanmål 2:En banan
Kvällsmat: Kycklingfajitas med sallad, paprika, lök, tomater, lite tacosås (osötad) + två fk. tortillas
Mellanmål 3: Fryst vispad vaniljvisp med blåbär och hallon






























Träningen

Stegräkning: 3.650 (totalt: -84.450)
Sidböj: 100 (-500)
Rumplyft: 50 (-400)
Situps: 475 (-125)

Morgondagens önskemotion
Långpromenad + pilates

Egna tankar och slutsatser
Spöregn ute gjorde att jag knappt kom utanför dörren.
Tänkte gå till gymmet med en kompis men både hon och jag kände ingen som helst lust då regnet bara öste ner. Skulle gjort ett pilatespass istället... men hmm... tiden sprang iväg. Försökte istället ta igen en massa småövningar som jag missat... ska fortsätta ett litet tag till innan sängen väntar.

Ni har väl inte missat att ni kan rösta varje dag ifall ni gillar min blogg ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad det där såg gott ut!!! :-D
Jadå, jag skickar receptet till din inbox på fl (det är ganska långt).

Anonym sa...

Hej =)

va duktig du är!!!

Lycka till och tack för stödet!

Kram Hanna