måndag, oktober 09, 2006

Rätt håll - uppdaterat

Resultaten
Vikt:
- 1 kg (totalt: -11,5kg)
Kärlekshandtag: +-0 cm (totalt: -13 cm)

Maten

Frukost:
två hembakade brödskivor med kalkon + grönt te
Lunch: Skinka, lök och champinjon-pasta + grönt te
Mellanmål 2: 5 godisar
Kvällsmat: tre hembakade brödskivor med lätt ost + paprika + varm choklad (lättmjölk, kakao, sötningsmedel)
Mellanmål 2:
En stor kopp te + kladdkaka med after eight + grädde

Träningen
Stegräkning: 12.000 (totalt: -65.500)
Sidböj: 200 (-200)
Rumplyft: 100 (-200)
Situps: 125 (-250)
+ pilatespass (20/65)

Morgondagens önskemotion:
Gympapass på morgonen + långpromenad efter lunch

Ska som sagt inte ha dåligt samvete för att jag har unnat mig godis och kaka idag. Dock ska det ju inte bli någon vana förståss! Ett pilatespass blev det men ingen långpromenad. Ska jag klara av de där två kilona på två veckor är det nog dags att sätta fart. Hur 17 ska detta gå?
Insåg förresten att 20.000 steg på min stegräkning har försvunnit. Blä! Alltså jag har gått 20.000 mindre steg än vad jag har skrivit de senaste gångerna. Bäst att lägga på dem så allt blir rätt. Får väl försöka ta igen ett par steg de närmaste dagarna nu.
Ska få gjort lite fler småövningar innan jag lägger mig... uppar senare.

Uppdatering 00.12
Nej... blev lite övningar men inte så mycket. Är dags att sova strax. Natti!

Inga kommentarer: