torsdag, oktober 19, 2006

Onsdag

Maten
Frukost:
en och en halv stor grov macka med lätt norrbodakorv
Lunch: Fk. pasta med lövbiffgryta + tomat + päron efteråt
Mellanmål 1: en kopp grönt te + en stor grov macka med lätt norrbodakorv
Kvällsmat (förfest + sittning): två wisheyvatten + makaroner, köttbullar, ketchup och sallad
Nattamat:
en halv grov macka med lätt norrbodakorv

Träningen
Stegräkning: 20.000 (totalt: -57.900)
Sidböj: 0 (-600)
Rumplyft: 0 (-350)
Situps: 0 (-750)
+ promenad (26/65)

Morgondagens önskemotion
Ett gymbesök + långpromenad

Egna tankar och slutsatser
Stress och tidsbrist gjorde att det blev en promenad i uppförsbackarna istället för ett gymbesök. Skönt att i allafall komma igång och göra någonting istället för att sitta hemma och häcka!
Var sittning i skolan på kvällen. Jag var nykter och drack bara wisheyvatten, kändes kanske inte helfestligt hela tiden men jag är lika sprallig nykter som full så mig gör det ingen skillnad... jag dansar som en toka ändå. Trodde att det skulle bli någon god mat på kvällen men vi blev bjudna på köttbullar och makaroner! My god! Mådde illa och kunde inte få i mig mycket av det.

2 på 2 -redovisning
Min mejl har visst krångat och jag fick onsdagens uppgift först idag (torsdag). Det var att traska 10.000 steg. Jag klarade visst det med råge utan att veta om det :-D

Inga kommentarer: