torsdag, oktober 05, 2006

Torsdagens mat och träning

Maten
Frukost:
lätt vaniljyoghurt + flingor + grovt osötat bröd + lättost
Lunch: Vitkålsgryta
Mellanmål 1: 6 st torkade aprikoser
Mellanmål 2:
En litet glas med halvvarma jordgubbar, vaniljyoghurt + rostade solroskärnor och krossade linfrön (se dålig bild)
Kvällsmat: Tacos som igår

Träningen
Stegräkning: 6.400 (totalt: -58.050)
Sidböj: 200 (-300)
Rumplyft: 0 (-300)
Situps: 100 (-250)
+ gymbesök (18/65)

- Gymmet idag! Känns härligt! I allafall efteråt... Tänkte gå en långpromenad under eftermiddagen men somnade med en bok i handen och när jag vaknade regnade det ute så jag hoppade den. Har en inplanerad imorgon istället. Ska som vanligt försöka få gjort lite småövningar under kvällen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Neeeeeeeejneeeeeeeeej! Im not! Lovar haha! Och så suuuger jag på både Viktväktande och stegande!! Fyyyyy .. jag har ju 5 kilo kvar att ta! Tänk om jag kunde ta mig i kragen snart! Behöver ett peppande mål! En tävlig eller nåt..ska vi utmana varandra?? ;-)