söndag, oktober 08, 2006

Söndag -uppdaterat

Maten
Frukost:
två hembakade brödskivor med kalkon + te
Lunch: Fläskfilé gryta med bl.a. lätt kokosmjölk, champinjoner och paprika + fk.ris
Mellanmål: Lite lätt creme fraiche mixat med frysta hallon + några hemmagjorda maränger på äggvita + sötningsmedel (marängerna blev jätteäckliga!)
Kvällsmat: Hemmagjord pizza på dinkelmjöl med tomatsås, lite kalkon, tonfisk, lök och lite lättost + vitkålssallad

Träningen
Stegräkning: 13.850 (totalt: -47.500)
Sidböj: 200 (-300)
Rumplyft: 100 (-200)
Situps: 150 (-275)
+ långpromenad (19/65)

- Hade som plan att ta flera långpromenader idag, men promenaden till biblioteket tidigare idag kan man inte räkna som en lång sådan. Blev istället en runda runt sjön.
Ska lägga mig och göra situps framför tvn nu så att jag kommer någonstanns med alla övningar jag missat. Känner att jag börjar bli lite för lat redan... dags att sparka sig själv kanske? Imorgon väntar vägning och mätning, det kanske ger mig en spark i baken om något.

Uppdatering 00.04
Dags att krypa ner i sängen för att orka med morgondagen. Tog igen några övningar som jag låg efter med, men förhoppningvis hinner jag med att ta igen fler imorgon.
Natti natti!

Inga kommentarer: