söndag, oktober 15, 2006

Dåligt samvete efter ursel uppdatering

Jag har varit dålig på att skriva här på ett par dagar nu.
Det beror inte på att jag haft fullt upp och inte haft tid att skriva utan snarare på att jag inte har orkat eftersom jag har varit för lat och kännt att all lust har försvunnit för en stund.

Men nu ska jag bättra mig och imorgon ska jag lägga ut
- redovisningar för allt jag har syndat i helgen
- eventuella resultat (you wish!) från förra måndagen
- ett matschema inför veckan
- ett par punkter som jag ska försöka förbättra mig på i veckan... vad det kan tänkas bli (om jag nu kommer på några vettiga) återstår till imorgon att se.

Håll till godo!

För övrigt ska jag bättra mig att svara på era fina kommentarer och besöka folks bloggar... har hållt mig borta från datorn i helgen för att inte drabbas av ännu värre dåligt samvete för att jag inte skrivit något här.

Och glöm inte att rösta förresten... här och här

Inga kommentarer: