onsdag, oktober 18, 2006

Härliga människor!

Puh!
Idag är jag så himla glad att jag har en träningskompis!
I eftermiddag ska vi till gymmet en sväng och jag ser verkligen fram emot det. Eller ja... känner mig småstressad över det mesta nu, men då är det bara ännu bättre att få komma iväg och träna lite.

Sitter och borde egentligen plugga för fullt. Men som vanligt hamnar jag med sådant som jag inte borde göra. How comes?
I allafall är detta en såndär dag som jag i vanliga fall knappt skulle bry mig om att gå utanför dörren utan bara tycka synd om mig själv som är sent ute med att börja skriva på arbete... igen! Inte för att det finns något att tycka synd om eftersom det bara är jag själv som sett till att det blivit såhär.

Till saken nu, och sluta fördriva tiden till onödigt pladder, jag är glad att det finns folk som sparkar igång mig!

Och förresten: jag har världens bästa pojkvän! :-D

Inga kommentarer: