tisdag, oktober 31, 2006

Slut på myshelgen

Sådär... nu var det slut på myshelgen och killen har åkt tillbaka hem till sig.
Orkar inte skriva (och jag tror inte att ni orkar läsa) redovisning över allt jag ätit under helgen men jag kan lugnt säga att det varit helt okej! Det onyttigaste var väl ett litet chokladhjärta i söndags kväll och köttbullsmeny på Ikea igår. Vi har promenerat varje dag och i lördags gjorde jag ett pilatespass på morgonen. Känns prima!

Måste bara berätta att jag fick en kavaj av en kompis idag... lite lite tajt över bysten och magen kanske... men satt ursnyggt över ryggen! Och storleken... jo.. 34!! Kan inte annat än att storle!

Imorgon blir det klassfest men jag SKA sköta mig! Möjligvis en grogg men INTE mer... känner verkligen inget behov av det.... men det är vad jag säger nu ja. Imorgon blir det dessutom ett gymbesök!

Har varit dålig på att följa alla era bloggar men ska ta mig tid till att läsa ikapp alla 18 viktbloggar jag följer senare i veckan. Ska även göra länkar till allihopa när jag orkar också.

Har ni röstat idag förresten? ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Min sambo har nu varit borta i snart 3 veckor, jag håller på att bli galen! :) Vad härligt att kavajen satt bra!!! De måste ju ändå vara en sporre om något.