tisdag, oktober 17, 2006

Toppform med utmaning

Idag gick första programmet av tio i Toppform med Blossom Tainton Lindquist och Sara Begner som coacher.
Genom deras hemsida kan man anmälla sig i Toppformsutmaningen där man fyller i diverse frågor och sedan får ett anpassat träningsprogram i sex veckor frammåt per e-post. Jag tror att jag ska anmälla mig och se vad det är för tips de kommer med. Värt ett försök i allafall.
Dessutom finns det på Toppforms hemsida recept, träningstips och andra små tips som är värda att kolla igenom.

Repris på programmet kommer imorgon (onsdag) 19.30 och på lördag 17.25.

Uppdatering 22.41
Jag har antagit utamaningen och har fått mitt första mejl.
På torsdag börjar utmaningen och jag kommer då få tre uppgifter som skall genomföras under en veckas tid. De ska vara anpassade till en jäktig vardag så de borde jag väl kunna hinna med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket bra tips! Jag anmälde mig direkt, ska bli spännande att se vad första mailet föreslår =)