torsdag, oktober 12, 2006

Redan torsdag

Maten
Frukost:
en stor grov macka med rökt bog
Lunch: Korv storganoff på lättkorv och minimat + ris
Mellanmål 1: en banan
Mellanmål 2: två msk müsslie (dock söt) med lättmjölk Mellanmål 3: en nektarin
Kvällsmat: fiskburgare, med min fiskdressing + sallad och 2,5 fk. hamburgebröd

Träningen
Stegräkning: 7.200 (totalt: -66.000)
Sidböj: 0 (-500)
Rumplyft: 50 (-250)
Situps: 0 (-450)

Morgondagens önskemotion
En långpromenad + ett pilatespass

Egna tankar och slutsatser
Förstår inte vart tiden har tagit vägen?! Har varit helt slut idag! Utav ingenting. Inte blivit någon träning (förutom en liten promenad vilken jag inte vill klassa som någon träning).
Tror att jag kanske åt för lite till lunch. I vilket fall blev jag väldigt hungrig efteråt och tog, som ni ser, tre mellanmål innan det var tid för kvällsmat.
Orkar inte med något mer nu på kvällen och måste strax bege mig till sängen. Ska visst jobba imorgon och måste därför gå upp klockan 6!

2 på 2 -redovisning
Dagens uppgift var alltså att ta kort på sig själv... så här ser ni resultatet:


Jag idag...
Nedanför ser ni ett kollage jag la in i maj.
Vänster bild (då) är från nästan exakt ett år sedan, högra (nu) är sedan i våras



3 kommentarer:

Anonym sa...

Sååååååååååååååå bra jobbat tjejjen!!! GRATTIS till den stora skillnaden!! :-D

Mi sa...

Du ser smal ut på bilderna!

Jessica sa...

Tack tjejer! Men nu ska det inte överdrivas *skrattas*