torsdag, oktober 19, 2006

Dagens uppgift

Dagens uppgift i 2 på 2 från Yvonne är att göra 100 situps samt att titta på "Du är vad du äter" klockan 20.00.

100 situps har jag redan avklarat på gymmet tidigare under dagen, men 100 till sitter inte helt fel så dem ska jag försöka med senare.
Ska absolut titta på "Du är vad du äter", men fram tills dess måste jag verkligen sätta fart och plugga lite till.

Först ska jag bara slänga in en maskin tvätt och måste springa till affären och handla snabbt efter en stunds pluggande däremellan.
Är man inte lat då det gäller det ena (tränandet) är man det med något annat (pluggandet).

Under tiden som jag pluggar och håller på kan ni ju passa på att rösta ;-) För ni vet väl om att man kan göra det varje dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir bara irriterad av Anna Skipper och hennes ibland rätt konstiga metoder. (Bort med vanlig mat in med pulver-diet) Men ändå kan jag inte låta bli att titta. Typískt.

Jessica sa...

Håller fullständigt med!
Men man känner sig ändå lite småduktig när man tittar på det ;-)
Önskar att de någon gång hade tagit upp någon som hade hyfsat normala matvanor.