fredag, oktober 13, 2006

Dag 5:s uppgift i 2 på 2

Idag blev uppgiften att ta 10.000 steg i rask takt!
Verkligen en peppning till att ta den där promenaden som jag känner att jag egentligen inte har tid för (men när jag tänker en gång till inser att jag skjuter upp bara för att jag är lat).

Dessutom fick vi som bonus-uppgift att gå 100 steg uppför i trappan. Jag håller tyst om vem som tyckte att det var en bra uppgift...

Förresten så glömmer ni väl inte två saker:
  1. Rösta på min blogg
  2. Skriv en kommentar. Jag ääälskar att få en kommentar... ge gärna lite konstruktiv kritik på hur bloggen kan förbättras.

4 kommentarer:

Theresia sa...

Ok, jah kan skriva en kommentar :) Du är så himla duktig!! Du läser väl min blogg?? ;) Ska ut på en prommis nu... skönt, eller hur?

Kram Theresia

Anonym sa...

Oj, vad duktig du är!
Du både tränar och äter bra, jag tror verkligen du kommer lyckas! Det gäller bara att tro på sig själv!
Ellen på sockerbloggen

Jessica sa...

Lägger över Mirandas kommentar från mitt dubbla inlägg.(vill ju inte gå miste om en så fin kommentar)
"miranda said...

Nu har jag röstat på din blogg, den är bra :)

8:16 PM "

Jessica sa...

Thereisa: såklart att jag läser din blogg!
Ja prommisar är sköna! Man borde göra det mer ;-) Kram!


Ellen: Tack så mycket! Ska spana in din blogg också! :-D

Miranda: Tack så mycket!!