måndag, oktober 23, 2006

Min veckostart

Lovade ju igår att dela med mig av min dag... detta är mina tre första timmar.

9.30
Frukost: lätt vanlijyoghurt, havrekuddar (osötade) och en knäckemacka med lättost.

10.40

Efter en dusch och diskande är jag färdig att bege mig till biblioteket för att försöka plugga... jag ser ju rädd ut!

11.40


Hemma efter att inte hitta något vettigt i böckerna och mottagit ett sms som gjorde att jag halvsprang hem och försökte få tag i folk.

Kommer inte fortsätta följa denna dagen... är helt snurrig efter samtalen och måste rensa mitt huvud och besöka en kompis senare. Räknar inte med att hinna med någon långpromenad heller utan får ta dagen som en kommer nu. Vänner är ändå viktigare än träning...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj hoppas de inte hänt något allvarligt! Eller de har de ju förmodligen om du rusar dit, men ja du fattar vad jag menar :)

Theresia sa...

Jag tänker på dig!! Men stressa inte lilla gumman! Kram