torsdag, oktober 26, 2006

Fuskade lite igen :-D

Tack för era söta kommentarer igår! Det piggar verkligen upp när man känner sig lite nere.
Redovisning av gårdagen kommer senare...
Först vill jag bara dela med mig om ytterligare ett fusk!
För ett tag sedan skrev jag nämligen ihop morötter för mina 6kg innan jul.
Klarade -1kg men efter det har jag gått upp 0,5 igen! (betyder det att jag får äta en bit choklad eller något gott en gång till när jag gått ner dem igen? ;-))
Målet var i allafall att få gå till frissan. Men igår passade jag på att boka tid då en kompis ändå var inne hos frisören.
Så... idag har jag ny frisyr!

Vad tycker ni?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Har du permanentat dig och har rak lugg?

Jessica sa...

nopp jag har lockigt hår och har plattad lugg.

Anonym sa...

Hej :) Tänkte bara passa på att lämna lite spår efter mig.. Har följt den blogg nästan dagligen i 2-3 veckor nu.. Håller också på och kämpar med vikten. Hade tänkt anmäla mig till 2på2, men gjorde aldrig det. Tycker att du är duktig i alla fall, fast du skriver att du känner att du misslyckats vissa dagar. :) Man får försöka tänka att lite är bättre än inget. När jag jämför mitt liv för 2,5 år sedan med hur det ser ut idag kan jag känna mig riktigt duktig. :D

Tänkte bara önska dig lycka till och tala om att jag gillar det du skriver! Fortsätt så!

/Johanna

Anonym sa...

Hej! Jättefin blev du!! Man behöver få muntra upp sig själv ibland! Hoppas det går bättre på vägningen till måndag!
Kram Nina

lillavild sa...

vad vacker iris du har!

Anonym sa...

Jag tycker att du passade jättebra i lugg!! :-D

Mi sa...

Jättefint!

Jessica sa...

Det ser bra ut många krama Mamma