torsdag, september 14, 2006

Kvällsgnäll...

Jag har verkligen inget tålamod alls!
Jag vill få gjort allting NU! Och när det inte går på en gång ger jag istället upp. Det gäller inte bara viktnedgången utan allt jag tar mig för. Känns som om jag dagligen hamnar här framför datorn utan att i själva verket fått gjort någonting vettigt under hela dagen. Är det för stora projekt för för stor ambition som gör att det inte går?

Helst skulle jag vilja se stora förändringar på min kropp NU! Skulle vilja tappa i allafall 5 kg inom snar framtid och jag skulle vilja känna mig duktig, stark och snygg!
Jag måste försöka inse själv att det inte går att bli smal och få förändringar genom att sitta framför datorn! Vad håller jag på mig?
Varje inlägg jag skriver här tar ju faktiskt tid som jag annars skulle kunna använda till träning. Kanske dags att sluta blogga? Nej, jag skulle inte klara av att hålla mig borta från skrivandet ens.

Dags att sluta klaga Jessica och sparka dig själv i baken!

Inga kommentarer: