måndag, september 25, 2006

Äntligen mot rätt håll!

Resultaten
Vikt:
- 1 kg (totalt: -10,5kg)
Kärlekshandtag: - 1 cm (totalt: -13 cm)

Maten
Frukost:
lätt vanlijyoghurt + havrekuddar + en liten frukostfralla
Lunch: lätt falukorv i ugn med en skiva lättost, stuvade gröna bönor (haricot vertes) + lite potatismos
Mellanmål: cappuccino (på lättmjölk) + en "nyttig muffins"
Kvällsmat: nybakta scones med hallon och blåbär + en kopp te

Träningen
Stegräkning: 10.000 (totalt: -42.600)
Sidböj: 100 (Klart!)
Rumplyft: 50 (Klart!)
Situps: 100 (Klart!)

- Blev som sakt äntligen lite förändring här! Känns skönt!
Idag blev det dock ingen långpromenad eller pilatespass... dålig stil! Imorgon måste det bli ändring! Än är inte dagen slut och jag ska försöka få gjort mina småövningar innan jag somnar i allafall.

Du har väl röstat på vad du tycker det finns för lite av här förrsten? Om inte, gör det NU!

Uppdatering 23.57

Klar med allt och dags att läsa igenom det sista inför morgondagen. Kommer förmodligen inte skriva så mycket i morgon... måste få en del gjort och jag blir som besatt av att skriva när jag väl har börjat. Ta hand om er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättestor grattis för din viktnedgång!!
Kram Nina

Mi sa...

Duktig du har varit, grattis till det försvunna kilot!

Anonym sa...

Läser din blogg jämt men har aldrig kommenterat förrut. tänkte att det kanske vore trevligt för dig med en kommentar när du ändå lägger ner arbete med att skriva bloggen. Tycket iaf att det verkar som om att du gör ett bra jobb. Jag försöker själv gå ner i vikt och tycker om att läsa om andra som försöker samma sak. Du kämpar på bra! Lycka till i fortsättningen!