måndag, september 25, 2006

Morgonlycka

God morgon... eller ja, god förmiddag.
Sitter i morgonrock och myser efter frukosten och en stunds läsande på nätet. Så många nya vikt-bloggar jag hittat, kul!

Idag är jag glad! Vågen visade 1 kg minus och måttbandet visade att kärlekshandtagen minskat med 1 cm. Nu är jag taggad till tusen för att fortsätta att träna... kanske hårdare än tidigare till och med.

Kul att ni tycker till om bloggen och ger förslag på hur den ska förbättras, fortsätt gärna med det och rösta här om ni inte tidigare gjort det. Bilder är något som många saknat, jag också. Ska försöka komma på vad jag kan bidra med för bilder bara, vill ju gärna ha något som passar ihop med inlägget.

Skulle gärna vilja ha någon form av kategori-indelning. Problemet är bara att jag tror att jag måste byta "bloggprogram" och då måste jag väl byta andress + bli av med mina gamla inlägg... eller? Någon som vet ifall det går att göra på annat vis?

En liten läs-/pluggstund följt av en dusch, sen är det dags att få fart på den här dagen också.
Ta hand om er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket =0)
//Tootsie