onsdag, september 20, 2006

Redan onsdag igen

Maten
Frukost:
två grova mackor (osötade) med lättost + grönt te
Lunch: Gryta med fläskfilé, paprika, champinjoner, lätt kokosmjölk m.m. + fk.ris
Mellanmål 1: Päron
Mellanmål 2: Cappuccino + müssliebar
Kvällsmat: Svamprisotto

Träningen
Stegräkning: 2.150 (totalt: -62.750)
Sidböj: 100 (Klart!)
Rumplyft: 50 (Klart!)
Situps: 125 (Klart!)
+ pilatespass! (7/65)

- Jag fattar inte vart tiden tar vägen! Har knappt varit utanför dörren idag utan bara suttit och pluggat... ändå har jag inte kommit någonstanns med pluggandet känns det som. Vad håller jag på med egentligen? De där 31.300 stegen får jag vänta med att övervinna... kanske ska ge mig tusan och ta dem på fredag? En timmes pluggande till sen MÅSTE jag göra ett pilatespass. Uppar igen efteråt...

Uppdatering 22.57
- Äntligen fått gjort mitt efterlängdade pilatespass. Med tanke på att jag inte gjort något sen i våras kändes det förvånansvärt bra! Inte alls jobbigt faktiskt. Nu känner jag mig motiverad till att göra nästa pass snart! Ska bara få gjort mina småträningar idag också så är jag helnöjd... trots att stegräknaren knappt visar några steg alls.

Inga kommentarer: