måndag, september 25, 2006

Beställa kläder på nätet

Har aldrig tidigare vågat beställa kläder genom nätet i tro om att det inte ska passa. Men för ca 1,5 vecka sedan slog jag slag i saken och gjorde det! Jag tänkte att det nu kanske fanns i allafall en liten chans att kläderna skulle passa och sitta hyffsat och när HM erbjöd 100 kr i rabatt vid köp över 400 kr så var det inte mycket att tveka över. Sagt och gjort så beställde jag två tröjor, ett diadem och en ögonskugga, idag kom varorna!

Efter att ha kämpat mig igenom promenaden till och från affären, där jag passerade reklam för godis och glass (vilket lockade otroligt mycket) och gymmet jag tidigare gått på (vilket gav mig dåligt samvete med tanke på hur längesedan jag var där), var jag äntligen hemma för att pröva de nya tröjorna. Döm av min förvåning när båda passade!

Såhär ser de ut i allafall ifall ni är nyfikna.
(Ni ville ju ha fler bilder så...)
Förresten tror jag att jag har blivit besatt av randiga kläder...














Om ni vill veta köpte jag även en sånhär jacka från HM i helgen också... har nog fått en släng av shopping-sjukan.


1 kommentar:

Anonym sa...

Ränder är snyggt.