måndag, september 11, 2006

Följ med mig på promenad...

Nyss hemkommen efter en promenad runt sjön. Passade på att ta lite bilder för att roa mig under tiden. Så här får ni ett udrag om hur min promenad såg ut...








Började med att passera min skola (den inglasade)




Mötte några ankor vid vattnet...













...dessutom låg en liten söt gamal båt och guppade...











Passerade en fin dunge med parkbänk... såg så mysigt ut när solen tittade fram genom trädgrenarna....


Efter ca 45 min var jag åter hemma och det kändes underbart! Härlig utmattad känsla. Man borde alltid dra sig till minnes hur skönt det känns efteråt när motivationen tryter...

3 kommentarer:

Mi sa...

Åh, vilken härlig promenad!

Anonym sa...

Jättefina bilder!

Jessica sa...

mea: *ler* Det var det!

Pappa: tack tack :-)