onsdag, september 20, 2006

Undersökning

Hittade på Turbotrollets blogg att hon gjort en undersökning bland läsarna för att se vilka de är.
Jag nappade direkt och hoppas på att ni vill svara på mina frågor.

Hur gammal är du?
under 15
15-20
20-30
30-50
över 50


Är du man eller kvinna?
Kvinna
Man


Kämpar du också mot vikten?
Ja, jag har hållt på länge
Ja, jag har nyss börjat
Nej
Nej, men jag borde
Nej, men nu ska jag börja


Känner du mig?
Ja, vi känner varandra bra :-)
Ja, lite...
Mnja, vi pratar på nätet emellanåt
Nej, jag är en främling för dig
Nej! Och sluta upp med dina löjliga frågor!


Hur ofta kikar du in här?
Detta var första gången
Någon gång emellanåt
Varje dag, eller så gott som
Flera gånger per dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med undersökningen. Kommer definitvt följa din blogg. jag behöver all hjälp jag kan få för mina 10 kilo nedåt. :) Ha det! / anna