tisdag, september 19, 2006

Tisdag, tisdag, tisdag....

Maten
Frukost:
två grova mackor (osötade) med lättost + grönt te
Mellanmål: en grönt te
Lunch: Korvstroganoff (på lätt vis) med fk. ris + majs
Mellanmål 2: Banan
Kvällsmat: Svamprisotto
Mellanmål 3: Lite smet och en liten bit färdig müssliebar

Träningen
Stegräkning: 7.250 (totalt: -54.900)
Sidböj: 200 (Klart!)
Rumplyft: 200 (Klart!)
Situps: 225 (Totalt: -25)

- Inte blivit någon promenad, eller någon annan form av extra träning för den delen, idag. Jag SKA göra klart alla mina småträningar i allafall. Lovar! Precis tagit ut müssliebars ur ugnen... smeten var smarrig, hoppas på att de färdiga blir lika goda! Jag hoppade dock över linfröna och citronskalet eftersom jag inte hade den hemma.

Prövade idag även att göra svamprisotto. Har aldrig varken gjort eller ätit risotto förrut men det blev riktigt gott faktiskt!

2 kommentarer:

turbotrollet sa...

Har precis hittat hit, och du hamnar i min blogglista DIREKT! Ska läsa den från början! Vilken underbar inspirationskälla! Sluta aldrig!

Jessica sa...

*ler blygt* Tack så mycket turbotrollet! Ska försöka att fortsätta... i allafall tills målvikten är nådd, vilken fortfarande är ca sju kilon borta.