onsdag, september 27, 2006

Gymbesök och överdröst med godis!

Idag bar det av till gymmet tillsammans med min träningskompis :-)
Inte varit där sen i våras men nu var det på tiden att bli av med sitt dåliga samvete och knata dit.
Svettades som aldrig förr! Hur härligt som helst!
Avslutade vår gymrunda bland maskinerna med att slappna av i solariumet och bastun. Ja, jag vet att det inte är bra att sola så ofta, men någon gång sådär emellanåt kan väl inte vara såå farligt.

Väl hemma och kanon-hungrig finner jag ett mystiskt paket i postfacket. När jag öppnar det dröser det ut GODIS! Jag la allt i en platspåse, nöt den och gömde längst in i skåpet. Ska undvika den tills jag får ha en godis-dag. Men problemet är att jag VET att den ligger där och kommer säkert bli lockad av det... men nu gäller det att vara stark!

Imorgon ska förmodligen ett gäng från klassen ut och luncha, troligtvis blir det en Thai-restaurang som invaderas av oss. Thai-restaurang innebär mycket friterat! Jag som älskar det! Vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt? Självklart vill jag ut med de andra, men följer jag med så kommer jag äta friterad mat... får försöka behärska mig helt enkelt, men det är inte lätt när maten är så god!

Inga kommentarer: